ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
1. Male or female, Thai nationality, aged between 27 - 40 years old.
2. Bachelor Degree or higher in any field.
3. At least 3-5 years experience to management in Hotel, Service Apartment or related field.
4. Pleasant personality & Service oriented.
5. Good communication in English.
Key Responsibilities:
- Ensuring the front desk provides a professional and friendly service for customers.
- Dealing with customers, including handling complaints when they come to the front desk.
- Participate morning briefing, or organize afternoon hand-over briefing weekly and disseminate information to Reception team as soon as possible.
- Greet guests as time permits at lobby and assists Receptionist during busy period.
- Troubleshooting emergencies.
- Scheduling front office staff roster.
- ทำงาน 5 วัน/สัปดาห์
- โบนัส
- ประกันสังคม
- ประกันกลุ่ม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ชุดยูนิฟอร์ม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
- ฝึกอบรมต่างๆ
- สวัสดิส่วนลดในผลิตภัณฑ์ของบริษัท
- เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
ไม่ข้อมูล
Amanta Hotel & Residence
77, 88 Ratchadapisek Road, Dindaeng, Bangkok 10407 and 167 Phibulsongkhram Rd., Suanyai , Muang ,Nonthaburi 11000 visitamanta.com